Translate

2012 m. spalio 22 d., pirmadienis

Nebesuvokiu

Taigi aš nežinau nuo ko pradėti. Galva atrodo tuščia galbūt dėl pastovių nesekmių. Bet jau kažkaip darosi visiškai vienodai. Stengiuosi nebekreipti dėmesio į dalykus kurie man nėra svarbūs. Vakar perskaičiau straipsnį apie Amanda Todd. Gal Jūs ir esate apie šią mergina girdėja, bet aš Jums papasakosiu. Taigi visų primiausiai mane labai įsiutino kvaili ir tušti žmonės kurių kasdien vis nekenčiu labiau ir labiau. Taigi Amanda Todd buvo (taip ji nusižudė šių metų spalio 10 dieną) paprasta mergina, nesavo noru padariusi klaidų, visų pasityčiojimo ir žeminimo objektas. Matau, kad jums nelabai aišku taigi va metu linką kur viską viską jum paaiškins kas? kaip? ir kodėl? (Nuoroda blogo apačioje) Taigi dar esu labai pasipiktinusi ant Juodojo humoro puslapio facebooke, jūs esant patys šlykščiausi ir bjauriausi žmonės kokius aš esu mačiusi. Taip isityčioti iš savižudybės yra visų pirmą nejuokinga o antra net nesveika. Jūs sakysit nesuprantu juodo humoro? Aš atsakau, kad tikrai yra juokingu prikolu, bet juk tai mirtis. Aš nesuprantu ar taip smagu tyčiotis ar Jūs patys turite problemų? Aišku daug lengviau ateiti, išsityčioti iš žmogaus ir apsimesti jog tu tobulas, neturi problemų ir esi šiap kietas , nes WAU BOOM pasityčiojai. Taigi aš labai įsiutusi, manyčiau truputėli nuleiskit uodegytes ir susitvarkyti su savo problemomis, tada aiškinkite kitiems ką geriau daryti ar ko imtis :) Su dideliu pykčiu ir meile atsisveikinu iki kito įrašo!
http://www.youtube.com/watch?v=KRxfTyNa24A

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą