Translate

2012 m. lapkričio 16 d., penktadienis

Ir vėl be temos

Sveiki. Nerašiau jau 2 savaites. O gal ir daugiau.  Turėjau aš ir to laiko ir to noro. Tiesiog visą laiką skyriau sau. Gilinausi į save ir savo vidines ir išorines problemas. Kartą net pagalvojau, gal man blogo neberašius? Jeigu pati negaliu išspręsti savo problemų kodėl galėčiau padėti kitiems? Atradau savyje ne pačių geriausių savybių kurių ankščiau nepripažinau. Kadangi keletas žmogelių  žino kas čia rašo nenorėčiau visko išpasakoti. Ne dėl to, kad čia kažkokios paslaptys ar patyčios. Tai labiau asmeniškumas, sakyčiau. Taigi prie esmės. Daugiau savo blogo niekur nebereklamuosiu. Nematau prasmės. Atvirai, nemėgstu kai žmonės pyksta ant manęs. Kam reikės tas susiras :) Taip pat šiandieną norėčiau padėkoti savo 4 sekėjams ir žmonėms kurie mane pastūmėjo daug ką apgalvoti.  (Tie žmonės suprato , kad šneku apie juos :) Ačiū.
O dabar grįžkime prie pačio blog'o. Šiandienos tema.. Hm. Žinot sunku buvo. Dabar dažniau išsilieju į popierių negu į kompiuterį. Bet..
Pasaulio grožis
Sakyčiau po tokios įžangos tema netiktų. Juk ten sudėjau savo pesimistiškus pastebėjimus ir bėdas. "Vaidinau auką" gal užtektų? Juk turėčiau Jums į pasaulį įnešti gražių detalių. 
Tada kai pagalvojau, kad neberašyti blogo antra mintis buvo : "Daryk tai dėl savęs. Daryk . Daryk. Daryk." 
Po to pagalvojau : "Kodėl aš savo pasaulį uždarau ir slaptai įsileidžiu tik nuoskaudas ir nesėkmes?"
Tada ir pradėjau rašyti čia. Aš noriu Jums suteikti motyvacijos ir pozityvo. Manau, kad tai dar šiek tiek sugebu :)
Taigi žmones niekada  neleiskite kitiems Jūsų gniuždyti ir prisiminkite, jog Jūs esate vieninteliai ir unikalūs. Nes Jūs esate Jūs. Jeigu Jums reikia keistis - keiskitės  Jeigu Jums pasaulis atrodo niūrus, neteisingas ir šaltas - keiskite požiūrį. Aš pakeičiau ir širdyje ramiau pasidarė. Apsidairykite aplink save. Juk pilna žmonių kuriems Jūs rūpite ir esate reikalingi.. Tiesiog labiau paieškokite. Jie arti Jūsų. Arčiau negu manote. 
Sėkmes :)






P.S. 
Aš labai tikiuosi, jog žmonės kurie skaitė suprato mano mintis. Dėkui jums :)
Kaip matote atsirado nauja skiltis šiandienos daina. Kiekvieno įrašo daina bus skirtinga.  
Pagal temą arba nuotaiką. :)













Komentarų nėra:

Rašyti komentarą