Translate

2012 m. gruodžio 2 d., sekmadienis

Drugs and Unicorns

Keletas žmogelių norėjo, kad plačiau papasakočiau apie savo pomėgius. Ouchhh. Juk žinote, kad man sunku šnekėti apie save. Galbūt dėl savo sunkaus charakterio. Na, bet pabandysiu. Bus 25. Kodėl? Neklauskit vis vien nesakysiu.
1. Esu romantikė .
2. Gana lengvai sukalbama.
3. Greitai įnirštanti, bet tai pat greitai atsileidžianti.
4. Kartais per dažnai vaidinu auką.
5. Darau daug klaidų, bet jas puikiai pripažįstu ir taisau.
6. Didžiausia svajonė nutapyti pasisekimo sulaukusį paveikslą.
7. Per retai imuosi darbų susijusių su [6.] ir todėl man liūdna dėl savęs.
8.Labai myliu protingus žmones.
9. Negaliu pakęsti melo ir nepasitikėjimo.
10. Nemėgstu tuščių žmonių.
11. Manau, jog pagaliau atradau saviraiškos būdą.
12. Be galo patinka padėti, patarti žmonėms.
13. Be muzikos neįsivaizduoju pasaulio.
14. Manau, kad egzistuoja kitas pasaulis su geresniais žmonėmis/būtybėmis.
15. Esu prieš banalius dalykus.
16. Galėčiau nužudyti žmogų kuris nužudė katę arba šunį.
17. Man labai patinka naujos pažintys!
18. Labai myliu savo mamą tik per mažai jai padedu.
19. Įsimyliu labai greitai ir ilgam.
20. Galiu miegoti 15/24 h. Bet kai persimiegu man skauda galva :/
21. Toleruoju gėjų ir lesbiečių santuoką.
22. Kartais mano sarkastiški "juokeliai" gadina mano santykius su žmonėmis.
23. Pernelyg dažnai reiškiu savo nuomonę.
24. Greit pamirštu praeitį ir gyvenu ateitimi - ji daug šviesesnė! :)
25. Stipriai domiuosi režisūra!

Ir čia tik dalis mano asmenybės "gėrio". Žmonės būkit drąsus ir parašykite man! Dėkui :*

Šiandienos daina :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą