Translate

2013 m. kovo 4 d., pirmadienis

AR AŠ NORMALI?

   Ha. Juokinga šiandien pasidarė. Užmačiau keletą 13 metų merginų facebook'e. Arba gal jau reikėtų vadinti boobsbook'e arba assbook'e? Ar man vienai atrodo ar 12-13 durniausias amžius. 12 metų prarasti nekaltybę, draugauti su bene 10 metų už save vyresniais vaikinais, rūkyti, gerti ir keltis nuotraukas kur tu pusnuogė. Labai aukšto intelekto ir subrendusios panelės tikriausiai :D Bet žiauriausia, kad jos dar gina save visais įmanomais būdais. Būtų labai juokinga jeigu nebūtų graudu. Aišku tegul jos daro ką nori. Man nuo to nei šilta nei šalta. Bet kodėl pasaulį dabar nėra tikrųjų vertybių? Arba aš jau nebežinau kas tai yra. Man tikrai baisu, kad mano kartos žmonės ir jaunesni išaugs kaip asmenybės kuriems didžiausiais vaikystės prisiminimas yra pamestas iphonas kuris yra svarbesnis už nežinia kur pamesta nekaltybę.
  Dar vienas dalykas. Kai pasiskelbiau, kad numečiau svorio į ask'ą sulaukiau durnų klausimų kuriuos net gėda atsakyti buvo. Štai vienas iš jų:



Tai kaip man reaguoti.. Man atrodo , kad anoreksikių daugėja ir daugėja.. Juk daug smagiau yra sveikai maitintis. Daugelis merginų daro klaidą - nemyli savęs ir nori neįmanomu rezultatų per trumpą laiką. Po to prasideda badavimai ir visokios kitokios nesąmonės. Merginos nepamirškit, jog Jūs esat nuostabios!
Sekmytės ;*

2 komentarai:

  1. Labai, labai gerbiu tave už tai, kad parašei šitokią temą gal bent kiek šitos merginos susiprotės . Nors pačiai yra 12 ir gegužę bus 13, aš neslampinėju nei su vaikinais, nei turiu dabar vaikiną, man jo nereikia, bus laikas gal kai reikės, bet suprantu, kad dabar esu dar per maža. Turiu kelias drauges kurios dažnai vaikšto su vaikinais ir manau, kad užmiršta kiek joms metų nes dažniausiai jos vaikšto su vyresniais už save vaikinais. Manau, kad jos net užmiršo mane, kaip mes smagiai praleisdavom laiką vienos be jokių vaikinų ar ten dar kokių... Aš jų niekad nepamiršiu, bet man tiesiog labai gaila, kad jos nebe mano draugės... Ir labai bijau dėl jų, kad susipyks su tais vaikinais ir pradės pjaustytis (kas dabar madoje)ir verkti dieną naktį ;D .O dėl figūros... Amm.. Ir aš šiek tiek kompleksuoju prisimenu kažkada laikiausi dietos ir buvau labai plona, bet man pradėjo labiau patikti apkūnesnios merginos, tad aš nebesilaikau nes man gražiau yra šiek tiek stambesnės nei tos anoreksikės.:> Tai va biški čia išsiplėčiau, bet nieko manau. Tikiuosi, kad neužteršiau tavo blog'o savo nesamone gal.:D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Prarasti nekaltybę ir galvą yra vienas ir tas pats. Būk laiminga turėdama šias vertybes.

    AtsakytiPanaikinti