Translate

2012 m. spalio 22 d., pirmadienis

Kaip gi be pradžios

Taigi tikriausiai pradėsiu kaip visi. "Labas" "Sveiki" "Aš esu" . Bet..nottt nefainei (matot kaip įmantriai pažymėjau)pradėsiu nuo to jog kaip ir Jūs jau supratot mano mažieji blakstieniukai jog mano vardas visai ne blakstiena. :D (thank you captain obvious) Norėčiau pasakyti kas esu bet galbūt tai padarysiu vėliau. Jei rašyčiau savo tikruoju vardu vėl pradėtu lysti mano klasiokai kurie labai stumia ant manęs. Patyčios varginantis dalykas. You know. bet kažkaip siekiant tikslų viską galima paversti į gerą. Man labai gaila tų žmonių (nežinau kodėl juos drįsau taip pavadinti)kurie tyčiojasi iš kitų. Tikriausiai tik taip moka gyditi savo vaikystės širdgelas ir prisiminimus (traumas) Turiu savybe perbėgti nuo vienos minties prie kitos.  Aš manau, kad niekas neskaitys mano įrašų bet pabandyti verta :) Jei jus kuom nors sudominau rašykite į blakstienosblogas@gmail.com :) Apie ką su jumis dalinsiuosi sužinosite kitadien .
Laimės visiems!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą